هجدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور

هجدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور

هجدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته در تاریخ 24 ام مرداد ماه 1398 به مدت 3 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید که در نوع خود معتبرترین رویداد نمایشگاهی صنعت دام و طیور کشور می باشد.

در این نمایشگاه بیش از 290 شرکت تولید کننده داخلی و خارجی از کشورهای ترکیه، چین، رومانی، هند، روسیه، آلمان، ایتالیا، فرانسه، سوئد، هلند و آمریکا در حوزه های مختلف در نمایشگاه مذکور حضور داشتند و توانمندی‌ها و آخرین دستاوردهای خود را در حوزه دامپزشکی، صنایع دامداری، خوراک دام و تجهیزات وابسته را در فضایی بالغ بر 40000 مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش گذاشتند.

نمایشگاه دام و طیور
نمایشگاه دام و طیور و صنایع وابسته

شرکت سروین صنعت بین الملل ضمن بازدید از غرفه های مرتبط با شرح فعالیت ، طی جلساتی با کارشناسان مربوطه آن مجموعه ها در خصوص انواع خوراک موجود برای دام و طیور، داروها و مکمل های دارویی و … مذاکره و تبادل نظر نمود. بر اساس بررسی های انجام شده صنعت دام و طیور کشور در یکسال گذشته رشد 15 درصدی را تجربه کرده است و پیش بینی ها حکایت از آن دارد که این رقم در سال پیشرو به 20 درصد خواهد رسید.
امید است این مجموعه نیز بتواند در این زمینه گامی مؤثر برداشته و با نوآوری و عرضه تجهیزات نوین و محصولات دامی با کیفیت عالی موقعیتی را فراهم کند تا تولیدکنندگان، تشکل‌های صنفی، شرکت‌ها و صنایع وابسته به پیشرفت چشمگیری دست یابند.

0 پاسخ
دیدگاه خود را ثبت کنیدتمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.