هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته تبریز در سال ۹۸ از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۴ تیرماه در محل سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار گردید.
این نمایشگاه با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی و نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد.

نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور

در این نمایشگاه ۴۲ واحد تولیدی و بازرگانی از ۱۵ استان مختلف از جمله :تهران، آذربایجان شرقی، زنجان، چهارمحال و بختیاری، مازندران، البرز، خراسان رضوی، اصفهان، یزد، قزوین، گلستان و کرمانشاه حضور یافتند.
ماشین آلات و تجهیزات دام، طیور و آبزیان، افزودنی خوراک دام و طیور، جوجه یک روزه و مرغ مادر، ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده‌ها، لوله پلی‌اتیلن و پی‌وی‌سی و تجهیزات آبیاری از جمله تولیداتی است که از سوی تولیدکنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاه دام و طیور

شرکت سروین صنعت بین الملل ضمن بازدید از این نمایشگاه ،اطلاعاتی در قالب نمونه قاب عسل ، بروشور وکاتالوگ را با شرکت کنندگان به اشتراک گذاشت. روز اول برگزاری نمایشگاه بین المللی ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در این نمایشگاه حضور یافته و از برخی غرفه ها بازدید بعمل آوردند.مدیرعامل شرکت سروین صنعت بین الملل ضمن معرفی این مجموعه جلسه ایی را برای روز آینده در دفتر رئیس محترم جهاد کشاورزی استان هماهنگ نمودند. در اين جلسه كه با حضور رياست محترم سازمان جهاد كشاورزی برگزار گرديد مقرر شد با مساعدت و حمايت هاي ايشان از اين مجموعه به كليه زنبوردارانی كه از تجهيزات زنبورداي شركت سروين صنعت بين الملل استفاده كنند تسهيلات بانكی تعلق بگيرد همچنين در اين خصوص جلسه ای با رياست محترم اتحاديه زنبورداران استان نيز برگزار شد.

0 پاسخ
دیدگاه خود را ثبت کنیدتمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.