داروهاي دام و طيور

تحقیقات پزشکی و نوآوری های علمی با سرعت بی سابقه ای در حال پیشرفت هستند. ما می خواهیم به جهانی کمک کنیم که آینده ای پایدار و با کیفیت زندگی بهتر را برای همه فراهم کند. توسعه تحقیقات، تولید داروها و واکسن ها همچنان به سمت راه حل های درمانی بهتر و با کیفیت بالاتر برای بیماری ها پیش می روند.

داروی دام و طیور

همکاران ما تحقیقات علمی نوآوری را در شرکت بین المللی سروین صنعت انجام می دهند تا مرزهای علمی را گسترش داده و ما را نسبت به بیماری های مربوط به دام وطیور آگاه تر نمایند و در این راستا محصولات جدیدی را با مزایای قابل توجه برای آنها به وجود آورند. ما معتقدیم ابزارهای علمی برای رفع این نیازها در دسترس هستند.

این مجموعه برای دستیابی به اهداف خود، بعنوان شرکت پیشرو در زمینه داروهای دامپزشکی، به منظور جلب رضایت هر چه بیشتر مشتری عملکرد خود را در نوآوری و در ارائه محصول تقویت کرده و برای اطمینان از ایمنی و اثربخشی داروهای جدید و واکسن ها، قابل پیشی بینی ترین رویکردهای علمی را انتخاب می کند که در نهایت بتواند اشتیاق مشتریان خود را از این راه تقویت نماید. هدف ما این است که با ارائه محصولات با کیفیت نیازهای مشتریان خود را برآورده سازیم و این سازمان را توسعه دهیم.

در ادامه 6 دسته از محصولاتی که مجموعه سروین صنعت ارائه می دهد معرفی شده اند:

✓آنتی بیوتیک ها
✓ ضد انگل
✓ ضد التهاب
✓ ویتامین ها
✓ مواد معدنی
✓ هورمون ها